Esmė!

Kiekvieno žmogaus uždavinys, atsakyti sau pačiam. Kas Aš? Kokia mano paskirtis? Koks mano kelias?

Svarba!
Drauge su tėveliais ugdyti visapusišką, pilnavertį žmogų, išmintingai suvokiantį mus supantį pasaulį.

Pažiūra!
Tausojančiai žiūrėti į gamtą, visa ką kas ją supa, darniai pripildyti ją išsiugdytu gebėjimu dovanoti meilę.

Siekis!
Kad mokykloje nusistovėtų darnūs tarpusavio santykiai, vaikui būtų įdomu, džiugu, gera. Kad augdami vaikai matytų visą pasaulio grožį, jį supančią gyvybę, saugotų gamtą ir puoselėtų visą kas gyva.

Noras!
Kad vaikai susivoktų kas tai yra mano atsakomybė prieš mane supančią aplinką. Kad vaikai kiekvieną dieną gyvendami laimėje, tai jie dovanoja džiaugsmą visiems juos supantiems žmonėms, visai gyvasčiai, gamtai, žemei.

Ką mes veikiame, kad geri ketinimai virstu realybe?
O mes darome paprastus dalykus, prie to, kad mokomės matematikos, lietuvių kalbos ir kitų dalykų, mes mokomės pažinti savo charakterio savybes tiek teigiamas, tiek ir neigiamas. Mokomės suvokti kas mus skatina kurti ir kas mus skatina griauti aplinka, o ir santykius.  

Kaip mes mylime gamtą!
Mokykla turi 2.5 hektaro mokymosi erdvę gamtoje, tai miškas kuriame patys vaikai sodina vaismedžius: obelis, kriaušes, slyvas, vyšnias ir kitus medžius, bei gėles ir krūmus.

Kasdienė Veikla.

  • Rytą su vaikais pradedame pasisveikinimu su naujai prasidėjusia diena.

  • Ryto mankšta, gaudynės, žaidimai. 

    Kai kūnas jau paruoštas dienai, prasideda..

  • Ryto ratas, kalbame su vaikais apie bendražmogiškas vertybes. Per pasakas, frazes, skatiname savarankišką mąstymą. Užduodame klausimus, taip vaikai lavina gilų asmeninį suvokimą, ieško pagrindinės minties. Ugdomės suvokti dorovines savybes.

  • Visa kita dienos dalis skirta mokyklinėms žinioms gauti, atsižvelgiant į kiekvieno vaiko asmenybę ir poreikį.

  • Penktadieniais vyksta kūrybinės veiklos (projektinės veiklos).

Penktadienio Vyksmai